گپی با آقای سعید کلانتری شورای منتخب دوره ی سوم شهر خرم دره
البته من فکر کنم مشکل از بالا بالاها آب می خورد چون خواست آنها بود که شهرک خرم دره ابتر بماند .
مسئله دیگری که عنوان کردند، پل ولی عصر بود که گفتند " ما از قزوین از طریق سپاه وارد عمل شدیم و قرار بود که پلی همانند پل های قزوین که در ابهر هم کار می شود اینجاهم اقدام شود ولی فرمانداری( آقای نوری پور )( آقای کلانتری گفتند که ایشان کاری برای شهر نکردند . من هم می گویم که آنها ماموریتشان این بود که مانع طرح ها باشند ) مانع طرح شدند و گفتند ما طرح هایی واجب تر از آن داریم و ما می خواستیم با یک میلیارد 200 کار را شروع کنیم و 6 میلیارد باقی را هم دولت بدهد .
بسم الله الرحمن الرحیم با سلام و عرض ادب :