پروفسور خان محمدی را بهتر و بیشتر بشناسیم .
سلام : والله شما اشتباه به عرضتون رسیده . دکتر به پاس خدمات کشوری و منطقه ای و استانی و ایده هایی که در زمینه ی پتروشیمی و نانو و تکنولوژی های جدیدبه دولت و مجلس ارائه کردند انقلاب بزرگی را در تولید و صنعت بوجود خواهند آورد .
والله ما در مجلس چنین نمایندگانی رو کم داریم ایشان از علمشان می خواهند در جهت توسعه و اعتلای مملکت استفاده برسانند و الا بهترین زندگی و امکانات در اروپا و آمریکا و کانادا در انتظار ایشان هست ولی به جهت دینی که نسبت به ایران اسلامی دارند ، پشت پا به این مسائل زدند والا می تونند مثل خیلی ها برند ولی نخواهند رفت و می مانند تا از این همه منجلابی که داریم کشور رو نجات بدهند .
ایشان وقتشان را نفروختند شما دیگران را با ایشان مقایسه نکن .
ایشان به پاس تلاش و همتشان از دست ریاست مجلس تشویق شدند و حتی آقای لاریجانی گفتند که بیایند و از ایشان جمایت خود را اعلام کنند که ایشان راضی نشدند و گفته اند که مردم استان زنجان فهیم هستند و نیازی نیست تشریف بیاورید .
در ضمن ایشان ریاست نمایندگان استان را داشته و دارند و تاثیرات زیادی در استان داشتند . حالا تو بوق و کرنا نکردند شما یک طرفه قضاوت می کنید .
به بزرگی تان قسم که ایشان شخصیتی فهیم متواضع و پاک و با صداقتند و گناهی نابخشنودنی بر گردن ما خواهد بود اگر یک شخصیت جهانی و تاثیر گذار در مجلس را به این ارزانی از دست بدهیم . بدانید فردای انتخابات دست گزیدن ها سودی نخواهد داشت و خدایی ناکرده غیر از ایشان هیچ کس دلش بحال کشور و منطقه نخواهد سوخت اکثرا وامدار کسانی هستند که دشنه در قلب ملت دارند و در همپاگی با پروفسور خان محمدی نمره شان ۱ هم نیست .
حتما در جلسات ایشان حضور داشته باشید ضرر نخواهید کرد .
بسم الله الرحمن الرحیم با سلام و عرض ادب :